maandag 31 oktober 2016

Stomme depressie

Hoi mensen,

Zoals het onderwerp al aan geeft gaat het weer niet de goede kant op met mij.

Ik baal er van dat de depressie weer aan is gekomen bij mij.

Ik probeer me niet te laten kennen door negatieve gedachtes. Maar 9 van de 10 keer wint de negatieve gedachten toch.

Ik ben paar weken geleden er achter gekomen dat ik ook daarom ook vaak boos ben op God. Waarom laat Hij het elke keer gebeuren.
Ik ga er volledig doorheen.

Ziet God niet dat ik hem nu het meest nodig heb? Waarom heeft Hij me zoveel ellende meegegeven? De vele pesterijen op scholen, diverse diagnoses, schildklier wat niet mee werkt. En zo kan ik wel even doorgaan.

God help me toch!!!! Ik kan niet zonder U!!!

Vorige week had ik 1 goede dag,  maar de overige dagen waren naar.
Ik slaap heel slecht door het piekeren,  rare fantasieën en nog meer sjizzel.

Sorry voor het klaaggezang.

Ik heb gelukkig lieve begeleiding bij het ebc, lieve familie, vrienden en huisgenoten.
Daar haal ik dan maar mn kracht uit.

Bid alsjeblieft voor me!!!

Liefs Ilse

1 opmerking:

  1. Ilse, ik heb meer dan hetzelfde dan jij. Ik, wil stoppen met het leven. Al even. En hoe meer ik denk, hoe liever dat ik het wil.

    BeantwoordenVerwijderen