woensdag 11 augustus 2021

yeeey goede vooruitgang

Hoi lieve mensen,

Het is een tijdje geleden dat ik een blog je heb geschreven. Dus het leek me hoog tijd om het voortgang hier te omschrijven.

Tot op heden geniet ik van deze mooie plek. Ik voel me echt als vis in het water, niet meer bang dat ik evt een terugval zal krijgen. Maar met de dag mag leven en uitkijken wat er op mijn pad komt. Genieten van het bosrijke omgeving waar ik in mag wonen. Woon 10 minuten lopen van de groevenbeekse heide vandaan. En 10 minuten lopen van het Puttersbos.

Vorige maand had ik een zorgplan bespreking, en daar kwam uit dat ik op de juiste weg zit qua voortgang van hoe het momenteel gaat.

Zo als de meeste mensen wel weten is dat ik nu 5 dagen in de week 4 uur per dag werk. En ja dit houd in dat ik inmiddels goed op weg ben. Heb meer energie dan voorheen. Ik merk dat ik nog meer geniet van dingen dan dat ik eerst deed.

Ik ben soms nog wel eens geneigd om negatief te denken, maar dat wordt steeds minder.

Tja als ik teveel plan of te veel prikkels binnen krijg dan kan ik af en toe negatieve momenten hebben. Maar ja.

Soms heb ik van die momenten dat ik dingen vanuit Elburg mis. Maar ik merk dat ik een heel nieuw leven aan het opbouwen ben, en daardoor sterker in m'n schoenen sta.

En ja, mijn geloof in God mijn Hemelse Vader versterkt steeds meer. Ik luister nog steeds heel veel muziek, dat geeft me heel veel kracht. En lees veel christelijke boeken met geloofsopbouw. We kijken op de zondag mozaiek kerkdienst. En als het na de zomervakantie zo loopt als het nu gaat qua corona issues, gaan we hopelijk in september weer wekelijks naar de evangelie gemeente Ermelo. Zie daar naar uit. Dan mag ik weer nieuwe mensen leren kennen. Ik kijk uit naar een goede tijd. Met jullie als familie/vrienden of kennissen.

Ik voel me een dankbaar iemand.

Zo als jullie misschien gezien hebben, ben ik vorige week voor het eerst met een christelijke reisorganisatie op vakantie geweest. De vraag die ik vaak krijg is, wil je volgend jaar weer, dan zeg ik zeker ja. Het was super. Had een leuke groep mensen om me heen. Lieve/maffe begeleiders waren ook mee hihi.
Wordt weer sparen voor volgend jaar.

Gister kreeg ik een brief van het UWV, over een reïntegratie gesprek. Daar zou ik eerst met tegenzin tegen op kijken, maar nu denk ik, ja kom maar op.

Okee ik vlieg op en neer qua onderwerpen maar goed, zo ben ik nu eenmaal hihi.

Nou dit was weer een grote blog hoop dat ik jullie een beetje inzicht heb kunnen geven, met wat ik doe.

Ik zou zeggen geniet van de avond en tot slot. Geniet nog effe van de vakantie.

Liefs Ilse 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten