donderdag 9 maart 2017

Opluchting!!!!

Hallo lieve mensen,

In mn andere blog had ik aangegeven over mijn lieve moeder.
Gelukkig is daar goed nieuw over bekend.
Als je weet waar het over gaat heel mooi.
Bedankt voor de gebeden!!!! Dankzij jullie gebeden is het niet gegroeid!!!
Ik heb er aardig over ingezeten.
Was erg bang, maar de angst is nu weg.

Afgelopen zondag heb ik enorme last gekregen van mijn schouder.
Ik ben er uiteindelijk gister voor naar de huisarts geweest.
Bleek dat mijn linkerschouder ontstoken is. Auwwwwtssssss
En helaas is het nog eens mijn arm waar ik het meest mee kracht zet en zo.

Over 2 maand mag ik dan beginnen met mijn baan!!!
Oh dat schiet al aardig op. Ergens duurt het me te lang.
Maar ik weet dat ik nu ergens naar toe kan werken.

De afgelopen 2 weken ben ik trouwens begonnen met afvallen.
Dit gaat wel aardig al zeg ik het zelf.
Ben nu al tevreden met het resultaat tot nu toe.
Ik moet nog even tot ik op mn streefgewicht kom.
Maar het begin is er. Morgen heb ik een afspraak met een diƫtiste.
Kijken wat zij verder voor me kan doen. Ben vorig jaar er ook even mee bezig geweest.
Maar dat was geen succes.
Ik heb nu een doel en dat is minder wegen voor ik aan mn baan begin.
Ik krijg ook vanuit de Eikenhorst veel steun daar ben ik erg blij mee.
Maar ook mijn ouders steunen me er in.
Ik ben blij met de alle steun!!!

Ik stop maar weer voor vandaag.
Merk dat ik erg moe ben en mijn schouder begint weer enorm te zeuren.

Iedereen alvast een heel goed weekend!!!

Liefs,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten