zondag 26 maart 2017

Somber en overprikkeld zijn

Hoi lieve mensen,

Zoals het onderwerp al zegt gaat het nog steeds niet zo lekker met mij. Zo nu en dan krijg ik hele sombere gedachtes. Hier ga ik verder ook niet op in. Ik hoop deze week post te krijgen van Eleos. Want daar wil ik weer mee aan de slag. Ik kan het niet alleen aan samen met de begeleiding van EBC.

Momenteel verblijf ik in Elburg bij mn ouders. Dit vind ik heel prettig. Ben ik toch onder de mensen, maar is het niet te druk.
Waarom ben ik niet in Oldebroek op de eikenhorst? Omdat er in het weekend weinig begeleiding is. Terwijl ik juist in het weekend nog sneller vastloop in mijn gedachtes. Als er nu wat is kan ik mn gedachtes delen met mn ouders en kunnen ze me troosten als ik het niet meer overzie/weet.

Komende week staat mijn verjaardag op de agenda, een persoonlijke evaluatie op dinsdag en woensdag gesprek met mn begeleidster. Verder ga ik vrijdag met 2 huisgenoten de verjaardag voorbereiden voor zaterdag. Ik doe dit jaar heel rustig qua verjaardag vanwege mn situatie. Wees niet teleurgesteld als je nog niks erover gehoord hebt.

Verder zie ik wel hoe ik mn planning ga indelen voor de komende week.

Voorlopig zal ik niet met de andere blog bezig gaan omdat ik effe het niet zie zitten.

Ik wens jullie een goed weekend verder.

Veel liefs Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten