zondag 16 november 2014

een lichte tegenvaller

Hoi Mensen,

Afgelopen week ben ik lichtelijk toch ingestort.
Bleef natuurlijk zo eigenwijs als ik ben gewoon door blijven gaan.
Tot ik donderdag een telefonisch afspraak had met mn arts bij Eleos.
We besproken wat dingen en ze vroeg ook of ik van die minder goede gedachtes kreeg.
Oef pijnlijk. ja die kreeg ik toch wel weer. Het waren alleen gedachtes en niet verdere zaken.

Waar kwam het door dat ik instortte:
Nou omdat ik toch over mn eigen grenzen heen ging.
Zoals naar de kerk gaan. (De kerkdienst was wel super mooi)
En ook 2,5 uur naar mn ouders gaan is toch wat teveel. Maar ik wilde er gewoon even uit zijn.
En zo waren er nog wel een aantal dingen. Wil zo graag weer dingen ondernemen.
De muren beginnen op me af te komen. En ik verveel me verschrikkelijk.
Ik doe standaard natuurlijk mn huishouden, 2x 1 uur in textiel bezig. probeerde dit 1,5 uur per keer maar dat is niet helemaal gelukt omdat ik gewoon moe was.

Hier baal ik natuurlijk ontzettend van. Maar ik moet nu vooral rustig aan doen.
Het naar de kerk gaan zal ik voorlopig toch even moeten parkeren.
Ik vind dat zoooow niet leuk. Ik wil zo graag!!
Zal voorlopig toch maar weer kerkdienst via internet moeten volgen.
Ach zo kan ik er toch een klein beetje bij zijn. Zo moet ik dat ook maar weer bekijken.

Afgelopen vrijdag zou ik een verjaardag hebben van mn opa.
Maar dat ging voormij helaas dus niet door omdat mn persoonlijke accu op was. GRR!!!
Daarom ben ik vanochtend maar naar mijn opa en oma gegaan.
Was gezellig en fijn om daar weer even te zijn.
Als vanouds heb ik weer met oma rummikub gedaan.
Hihi dat was wel weer leuk.
Geen van beide heeft gewonnen omdat ik de stenen door elkaar had gehaald.
Omdat ik dacht dat ik zo evt wat steentjes kwijt kon. Helaas niet gelukt.
Ach oma en ik hadden plezier.

Vanmiddag heb ik 1,5 uur geslapen is was helemaal kapot van het bezoekje bij mn opa en oma.
Grrr. Frustatie momentje. Waarom ben ik nou elke keer zo moe.
Slaap bijna elke nacht meer dan 9 uur.

Verder heb ik alleen maar of op bed gelegen met laptop op schoot, of ik was aan het kleuren.
En oh ja tussendoor wat eten of een koffiemomentje.

Ik baal er enorm van.
Het leek zo goed te gaan maar ik wil denk ik nog steeds te veel.
En dat moet ik blijkbaar toch echt gaan afleren.

Ik hoop dat de volgende blog wat vrolijker zal zijn.

Er zijn zeker ook goede dingen geweest van de week, maar de minder goede dingen overheersen deze week meer.

Groeten,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten