dinsdag 11 november 2014

Een week vol succes momentjes YOEPIE!!!

Yeeey.
De titel zegt wel  genoeg denk ik.

Ik ben er zo trots op.

Op moment van schrijven ben ik deels al wandelend/zittend in de wachtruimte van eleos voor gesprek.

Vorige week donderdag ben ik alleen met een bomvolle richting Zwolle geweest voor een ander gesprek bij eleos. Dit vond ik natuurlijk super spannend. Maar dat heb ik goed en wel overleefd. De terugweg kwam ik Marieke tegen bij de bushalte. Oh wat was ik blij!!! De bus terug richting Oldebroek was wel druk weer, maar gelukkig had ik wat afleiding in de bus. Yoepie!!!

Ik heb lekker gekletst met Marieke, toen heb ik haar uitgenodigd om nog naar mn huisje te gaan. Natuurlijk zei ze geen nee!!! Het was super gezellig.

Afgelopen zondag ben ik ipv kerkdienst live mee te luisteren. Ben ik zelf naar de kerk gegaan. Vond het echt wel spannend. Want is dit wel een goede keuze, levert het me niet te veel spanning op. In begin wel. Maar toen de dienst startte werd ik weer rustig. Ja ik voelde me echt welkom/thuis in de kerk. Een aantal mensen kwamen op me af om me welkom terug te wensen. Oh dat deed me zoooooow goed. Ik ben dankbaar voor deze gemeente!!!

Een kwartier voordat de dienst afgelopen was (schatting) werd het me toch te veel. Ik ben toen rustig de kerk uit gelopen. Eerst kreeg ik wel een beetje het gevoel dat ik faalde. Maar later bedacht ik me dat dat gewoon een leugen is. Ik bem er trots op dat ik het gewoon geprobeerd heb. Want dit is gewoon een stap in de juiste richting.

Het was een mooie dienst, veel mooie nummers gezongen. Ik kwam helemaal los hihi!!!

Ik ben God dankbaar dat Hij mij er doorheen sleept. Ik kom meer en meer tot rust. Ik hoop dat ik komende vrijdag naar de verjaardag van mn opa lukt te gaan. Ik ga dan terug wanneer ik denk dat het goed voor me is geweest. 

Het zijn allemaal stapjes in de goede richting.

Volgende week hoop ik alleen de boodschappen te halen zonder dat er een begeleidster mee hoeft.

Nou dat was het weer eventjes voor nu. Ik hoop dat ik in het weekend weer blog kan schrijven.

Veel liefs en God rijke Zegen voor deze week!!!

Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten