dinsdag 4 november 2014

Gaat de goede kant op!!!

Hoi lieve mensen,

Bij deze weer een berichtje uit Oldebroek.
Was me op zich wel weer een weekje van 2 uiterste.
De ene dag was ik vrolijk en lekker bezig, de volgende dag lag ik vermoeid op bed om bij te komen. Gelukkig waren de dagen van vrolijk en lekker bezig zijn het meest aanwezig. YOEPIE!!!

Vorige week woensdag had ik mn haar geverfd, had ik gewoon effe zin in.
Heb weer zo'n rood pittig koppie :P

Donderdag boodschappenlijstje gemaakt, en s'avond in super rustige winkel boodschappen gedaan.
Was weer een succesmomentje. Qua boodschappen doen gaat het elke keer een stukje beter.
Voordat ik boodschappen ga doen vind ik het nog wel spannend, maar niet meer zoals een 1,5 mnd geleden. Dat ik na aankomst bij de kassa gelijk doorliep naar buiten. Gelukkig nam de begeleider het stokje dan even over. Maar daarin zie ik gelukkig nu wel vooruitgang.
S'middags mn kamer schoongemaakt en gelezen.

Vrijdagochtend had ik gesprek, s'middags boodschappen besteld voor algemeen Eikenhorst gebeuren.
Dit doe ik meestal met een stagiaire of alleen of met begeleiding samen.
Het mooist is het natuurlijk wel dat ik dit over aantal weken dit zelf weer volledig doe.
Waar ik soort van beetje verantwoordelijk voor ben zijn de boodschappen:
voor de kantine, algemeen woonboerderij en voor het fundament. Dit zijn dingen als melk, koffie, schoonmaakmiddelen, wasmiddel en dat soort dingen.
Ook doe ik de individuele boodschappenlijst voor de bewoners ( ook ik zij de gek :P)
Dit zijn vooral de basisvoorzieningen, zoals koffie, thee, koek, fruit, vleeswaren/zoetwaren.
'S avonds heb ik ik het lekker relaxt aan gedaan.

Afgelopen zaterdag ben ik s'avonds naar werkgroep geweest. Ik had voor die avond een zangdienst voorbereid. Vaak worden er dan 8 liederen gezongen, en daartussen mag je zelf kiezen hoe je het invult. Ik had een stukje getuigenis gegeven over hoe ik momenteel in het geloof sta. En wat Psalm 23 na het lezen een boek van Wilkin van de Kamp mij heeft geïnspireerd. Ook heb ik s'middags 2 cakes gemaakt. Die vielen uiteraard in de smaak:P Verder niet veel bijzonders gedaan.

Zondagmiddag heb ik samen met mn pa en de hond van mn ouders over de heide bij Heerde gelopen.
Oh wat was het lekker weer. Heerlijk genoten!! En natuurlijk even quality time met mn paps.
Zo nu en dan is dat prettig.

Gisteren heb ik mijn huishoudelijke taken gedaan met muziek is dat altijd fijn!!
En verder rustig aan gedaan.

Vanochtend gesprek gehad met mn begeleidster. Dat vond ik wel even fijn.
Ook heb ik zoals wekelijks mn konijnenhok even schoongemaakt. Dit was eerder dan het officieel op mn planning stond. Ik had me lichtelijk over laten halen om te gaan fitnessen met iemand.
Ja ik vond dat super lekker. Hoop niet dat ik veel spierpijn krijg de komende dagen. Ach het is voor het goede doel. Heb de laatste half jaar weinig beweging gehad.
Daarna heerlijk snel gedoucht, en daarna mn tuintje bladvrij gemaakt. Pff 2 kruiwagens vol.
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen geen idee. Whahaha lang leven de herfst.

De herfst geeft hele mooie kleuren af. Hier geniet ik zo van.

Nou dat was het wel weer even voor vandaag.

Laterssssssssssssssssssss




Geen opmerkingen:

Een reactie posten