maandag 15 augustus 2016

Berichtje uit Oldebroek na thuiskomst van de DZC

Hoi lieve volgers,

Bij deze laatste blog over de DZC. Na de blog van vorige week maandag heb ik geen blog meer geschreven.
Om eerlijk te zijn had ik na m'n thuiskomst geen zin meer om een blog te maken. Op het moment van schrijven nog steeds niet maar goed.

Na maandag heb ik de lessen niet meer echt mee gemaakt, dinsdagmorgen voelde ik me al niet lekker. S'middags ben ik uiteindelijk ziek naar huis gegaan. Ik ben s'middags gaan slapen en wat daarna gebeurde zal ik qua details maar besparen.

Dinsdagavond ben ik dus op LID gebleven. Ook woensdag ben ik s'ochtends op LID gebleven.
S'middags heb ik geprobeerd om naar Heidebeek te gaan. Kon daar alleen niet lang blijven vanwege de etensgeuren. Werd er weer erg misselijk van.
Woensdag hadden we eigenlijk een local outreach: Op heidebeek kwamen vluchtelingen met status.
Die gingen wij als groep een leuke middag bezorgen. Voor mij hield het na 30 min weer op.

Heb het toen maar weer rustig aan gedaan.

Donderdag ben ik weer naar Heidebeek gegaan, was wel wat opgeknapt.
Toen ging de les over naar Huis gaan. Hoe je evt tegenstand kunt krijgen vanuit de achterban/ de strijd die je kunt krijgen.

Je gaat toch verder met je geestelijk leven.
Verder weet ik niet echt meer wat er besproken is. Ik zal het een dezer dagen de lessen weer gaan luisteren. Misschien dat ik weer nieuwe informatie tot  me krijg.

Donderdagavond hadden we een Love Feast op heidebeek. Het was een zeer gezellige avond.
We hadden eerder die week namen getrokken voor wie we evt. een bemoediging konden geven.
We kregen de opdracht om daarover God te zoeken om Hem te vragen wat we de ander zouden mogen geven. Ik had iemand getrokken en ben donderdagmiddag nog een cadeautje wezen halen.

Het was een speciale avond. Ik ben dankbaar voor de groep waar ik een deel van was!!
Ik mis de groep super erg. Wat ik nu merk is dat ik me erg ga afzonderen van de groep op de Eikenhorst. Ik ben aan de ene kant echt een mensen mens. maar als ik alleen ben, wil ik dan ook echt alleen wil zijn. 2 zijdes van mij.

Willen er mensen om mij heen staan qua gebed. Ik merk dat ik het erg nodig heb.
voel me niet echt prettig. Weet niet wat ik met mijn emoties, gevoelens aan moet.

1 ding weet ik wel en dat is dat ik binnen een aantal jaar een DTS ga doen op Heidebeek.
Geen idee hoe God mijn financiƫn gaat regelen maar dat geef ik aan Hem over.

Ik heb jullie niet echt kunnen bemoedigen. En ik heb me hoofd ook niet erg tot rust gebracht.
Ik zie wel hoe mn week loopt.

Veel Liefs,

Ilse



Geen opmerkingen:

Een reactie posten