maandag 1 augustus 2016

Thuis geslapen en DZC blijven doen

Hoi lieve volgers,

Hier zoals beloofd weer een blogje van mij.

Na vrijdagmiddag zijn er veel dingen gebeurd.
Er was vrijdagavond een kampvuur. Bij die kampvuur kwamen ook Klaas van Denderen en zijn Fatherhouse ministry langs om voor ons te bidden.
Toen zijn er bijzondere dingen over me gebeden.
* Dat ik voor jongeren mag gaan zorgen.
* Dat ik geestelijke rust mag ervaren.
* Dat God mijn oren schoon zal maken van alle negatieve geluiden die over me heen zijn gekomen.
* Dat ik mag stralen als een diamant.

En zo waren er nog meer punten. Maar die wil ik op dit moment niet delen.
Dat gaat mij erg persoonlijk aan.

Ook kreeg ik mooie tekst mee van een hele lieve vrouw.

Spreuken 8: 30 en 31
Ik was zijn leveling, een bron van vreugde, elke dag opnieuw.
Ik was altijd verheugd in zijn aanwezigheid.
Vond vreugde in zijn hele aarde
En was blij met alle mensen.


Wat ik ook een mooie tekst vind is dit:

Psalm 16:11
 U wijst mij de weg naar het leven:
overvloedige vreugde in uw nabijheid,
voor altijd een lieflijke plek aan uw zijde.

Waarom vind ik dit een mooie tekst omdat ik deze tekst al meerdere keren van mensen heb gekregen.

In de Bijbel staan zoveel mooie teksten.
Mijn vraag voor jullie is:
Wat is jullie favoriete bijbeltekst?


Het Thema van deze week is Identiteit.
En bij deze nieuwe Thema hoort natuurlijk weer een nieuwe spreker.
En dat is Ada Bruijnes!
Ada heeft een inleiding gegeven waar het over zal gaan komende week.
Ik zie er naaruit. Ik verlang naar meer van Gods Geest en waarheid!!!
Vandaag heb ik niet echt mee geschreven kon even niet mee komen.

Was erg moe na 1 nacht super slecht slapen (max 3,5 geslapen).

En er was even een kleine tegenvaller.
Maar gelukkig heb ik het al weer opgelost met de staff.

Dit onderstaande filmpje wilde ik graag met jullie delen.
Dit filmpje laat zien hoe God van ons houdt. Ook al voelen we dat soms niet.
Al denk je Hij kijkt toch niet naar mij om. Maar Hij houdt ziels veel van je!!!


Persoonlijk:
Hoe gaat het nu met mij?
Nou het gaat eigenlijk wel goed.
Ik voel me erg rustig, merk dat ik meer en meer toch rust kom. Ik ervaar Gods rust echt!!!!

Zaterdag op zondag heb ik thuis geslapen. En dat beviel prima.
Vond het wel fijn om even thuis te zijn. Om m`n huisgenoten weer te zien. en om even bij te kletsen met de begeleiding.
Heb namelijk bij elkaar geteld misschien wel 16 a 17 uur geslapen. Ik was zo op.
Helaas staat er dan tegenover dat je de volgende nacht minder lang slaapt. Oeps.
Dat ga ik de volgende keer toch maar even anders doen.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje op hoogte heb gebracht.
Hoe ik het hier heb, en wat de thema's zijn.

Veel liefs,

Ilse





Geen opmerkingen:

Een reactie posten